torsdag 7 oktober 2010

Festlig konferens


Det är något speciellt med konferenser. Du tar en massa människor och flyttar dem till en annan stad och ibland ett annat land där de är ensamma med massor kollegor men utan sin familj. Till denna situation lägger du sedan till en fri bar med obegränsat med alkohol samt en nattklubb. Resultatet? En riktig superfest!

Det var längesedan jag dansade så mycket som jag gjorde i Berlin. Tre timmar non-stop. Och då menar jag verkligen dansa, inte bara röra sig lite till musiken. Som min kollega uttryckte det "Jo du sa att du gillade att dansa men jag fattade inte att du verkligen menade DANSA!" Och ja han hade rätt, jag DANSADE verkligen. Jag levde i musiken, kände musiken, utnyttjade minsta lilla rytm. Det är en häftig känsla, man blir ett med rytmen, olika delar av kroppen bara rör sig, jag behöver inte ens tänka, det bara går av sig självt. Jag ÄLSKAR verkligen att dansa. Måste göra det oftare! Och nej ni behöver inte vara oroliga, jag var nog en av de nyktraste på stället så även om jag dansade mest ställde jag inte till med några pinsamma scener inför potentiella kunder eller viktiga kollegor ;) ) Däremot så lyckades jag nog imponera lite på ett antar människor tror jag. Det var fler än en person som tittade. I was the staaar :D

Här kommer lite blandade bilder. Vi var dock nästan uteslutande på hotellet så förvänta er inga Berlinbilder...
En liten egobild, det var smalspeglar :)
Riktigt fint hotell, underbar säng, vilka kuddar!
Badrum, med dusch som kom från taket, super!

Dessert dag ett, cupcakes, gudomligt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar