måndag 25 oktober 2010

Jag har inget att skriva om

Kan absolut inte komma på någonting roligt att skriva om men om jag börjar kanske det börjar flyta av sig själv tänkte jag. Idag har det som jag redan skrivit varit en grå och regnig dag. Och en väldigt väldigt lång dag! Ja eller dagen kändes lång men kvällen bara flög förbi tyvärr... Jag borde förmodligen gå och lägga mig nu så att jag är pigg imorgon men jag vill inte, inte riktigt än.

Idag tränade jag först ett axelpass på 25 minuter och efter detta en timme bodycombat. Så här efteråt kan man väl säga att det inte var den allra bästa kombinationen eftersom man använder axlarna hela tiden under bodycombaten och jag efter axelpasset kände mig som om jag nästan inte kunde lyfta armarna... Är fortfarande inte riktigt tillbaka i samma form som jag var i innan jag blev sjuk och innan New York resan. Jag blir trött och andfådd efter bara en timmes bodycombat. Jag kunde ju köra tre pass i rad alldeles nyss, vad hände?! Men det kommer väl. Roligt var det i alla fall!

När jag kom hem hade pojkvännen lagat köttbullar (från IKEA) med kokt potatis, brunsås (också IKEA) och lingonsylt. En Colombian som lagar svensk husmanskost, inte illa! Och jag som i vanliga fall inte är någon direkt fan av köttbullar måste säga att när man nästan aldrig äter det så är det faktiskt ruskigt gott, mums!

På lördag ger sig pojkvännen iväg till Asien i två veckor och jag ska vara ensam hemma. Då måste jag ju planera in mitt liv igen för att ha saker att göra på kvällarna. Jag fixar ju liksom inte så bra att bara vara hemma själv och ta det lugnt, not my thing! Men i värsta (eller bästa?) fall kan jag ju alltid bo på gymmet i en vecka, det är ju roligt! :D

Har börjat lära känna lite fransmän så smått. Vilken skillnad det gör. Känner mer anknytning till Antibes direkt. Känns plötsligt som en plats där man faktiskt skulle kunna bo. Att prata med någon som kommer härifrån gör stor skillnad. Mer fransmän får det bli i framtiden!

Ja där ser ni. Det blev ett inlägg om allt och inget. Nu är det nog dags att sova i alla fall. Godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar