tisdag 27 mars 2018

Det går bakåt

Ja för Luna alltså. Lilla gumman har inte riktigt förstått hur man kryper framåt än. Hon är på god väg, ställer sig på alla fyra, tar fram en hand, ibland ett ben, men sen vänder det och hon puttar sig själv bakåt istället för framåt. Hon hittas oftast under ett bord eller en stol eller en soffa. Snuttan <3 p="">
Annars så börjar det bli lite bättre här nu. Theo sover något bättre på nätterna. Eller ja han sover mycket bättre. Han vaknar fortfarande men bara kort så inatt, efter att ha lagt mig vid halv tio (tänk då på att vi bytte till sommartid för två dagar sedan så det var alltså halv nio, så trött är jag) så fick jag tillräckligt mycket sömn för att känna mig som en helt vanlig människa idag. Fantastiskt!

Nu står maten på spisen och kräver lite action från mig. Och så måste jag ju stryka en pärlplatta också! Det är fullt upp :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar