torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag

Glad Påsk! Idag är det ju skärtorsdag men jag betvivlar att jag kommer få se några påskkärringar här i Antibes, det verkar vara en väldigt svensk tradition.

När vi vaknade åskade och regnade det men nu har himlen spruckit upp och det verkar bli en solig dag även idag. Bäst att passa på att få lite sol nu innan vi drar norrut till helgen för misstänker att vädret inte blir lika fint, fast man vet ju aldrig såklart.

Nu plingade min gröt i mikron så det är frukostdags. Sen ska jag skynda mig för måste åka tidigt till jobbet idag, om senast 30 minuter, oj oj, hur ska det gå!

1 kommentar:

  1. Glad påsk Johanna :-)

    Tack snälla för din fina kommentar! Kul att du läser min blogg :-) Det är inte alla som förstår sig på oss träningsfreaks därför är det bra med vänner med liknande intressen.

    Kul att du också bloggar! Här lär jag komma på besök fler gånger :-)

    Stor kram och Glad Påsk på dig snyggis!

    SvaraRadera