måndag 27 augusti 2012

Höstlängtan

Jag vet inte vad det ar med mig och jag kommer sakerligen fa ata upp mina ord men jag langtar nagot sa alldeles otroligt mycket till hosten i ar! Jag vill sitta inne med en kopp te och mysa och ga pa promenader med frisk luft och ta pa mig en jacka och mossa. Jo jag langtar till och med till hostmorkret! Och nej jag ar ingen hostmanniska och jag brukar inte kanna sa har men i ar ja da ar det exakt vad jag ar sugen pa. Jag har fatt nog av den har stickande varmen som gor att man blir trott sa fort man tar sig for nagot. Jag ar trott pa att bli alldeles klibbigt ackligt svettig nar jag gar pa morgonpromenad vid sju pa morgonen. Jag ar trott pa att det inte finns nagot tillfalle pa dygnet da det ar svalt och skont att vara ute! Sa sorry solen men i ar vill jag faktiskt att du ska ta och maka pa dig nu och lamna plats for lite svalare temperaturer!

Men for att vara realistisk, med tanke pa var jag bor, sa far jag nog vanta minst en manad till innan vi borjar ha ett vader som ens kan liknas vid host. Men men man kan ju alltid hoppas!

2 kommentarer:

  1. Förstår vad du menar men här är vi i alla fall inte lika . Jag skulle gärna ha vår eller sommar året om. Är just nu jättemervös. Ser på fotboll på nätet. IFK mot Åtvidabwrg... Suck, vågar inte titta, har gått ifrån en stund. Kram pappa

    SvaraRadera
  2. hej johanna!
    hoppas att allt är bra och att du har haft en bra höst/vinter!? :)
    vill passa på att önska dig ett fint år 2013. kram

    SvaraRadera