måndag 20 augusti 2012

Jo jag lever

Ledsen for den totala franvaron pa bloggen. Den kan forklaras av en mangd faktorer.

Forst var det pa grund av min fruktansvart kassa dator som i sommarvarmen inte fungerade i mer an 10 minuter innan den stangdes ner pga overhettning. Detta problem har dock losts nu da jag har inhandlat en ny fin macbook pro!

Sedan fungerade inte mobilbloggandet vilket gjorde att flera inlagg som jag skrivit och skickat ivag aldrig publicerades. Nu tror jag det fungerar igen men kom liksom av mig lite.

Sedan kom det besok av mamma och da hade jag battre saker for mig an att sitta framfor datorn.

Och nu senast har det blivit sa fruktansvart varmt har sa nar jag ar hemma ligger jag bara totalt utslagen och orkar inte gora nagot alls.

Ja sa ar det men jag ska forsoka komma igen nu snart med lite mer uppdateringar igen. Varmeboljan ska halla i sig denna veckan ut men sen hoppas jag att energin kommer att atervanda lite. Tills dess onskar jag er en bra vecka och om ni vill veta lite mer om vad som hander kan ni kolla in pa min twitter @johannamberg , dar uppdaterar jag mer!

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka! Vi får höras av telefonledes. Kram pappa

    SvaraRadera