måndag 30 juli 2012

Det ar inte latt nar det ar svart

Nej ingen fara pa taket, jag refererar endast till hur svart jag har att koncentrera mig idag inget allvarligare an sa. Men det ar inte latt att fa till nagon fokus da man har vaknat varannan timme hela natten pa grund av antingen varme, ovasen eller mardrommar. Suck sager jag bara! Natterna ar en kamp att ta sig igenom just nu.

Sa har sitter jag alltsa nu. Mandag sager almanackan. Jag kanner mig mer som en fredag, alltsa ungefar sa mycket i behov av ett par lediga dagar. Men det ar val bara att bita ihop och komma igen for det ar ju en hel vecka kvar innan jag far ett par lediga dagar igen, suck...

Planer for veckan? Nja inte direkt. Trana tanker jag val gora som vanligt men i ovrigt har vi inte mycket planerat. Kanns nastan lite konsitgt. Jag ar van att ha fullt upp pa kvallarna. Men det blir sakert bra. Om jag bara kunde sova sa skulle jag ju fa lite energi till att faktiskt gora nagot ocksa. Var just och inhandlade en flakt pa lunchen sa min forhoppning ar att denna ska gora sovprojektet nagot enklare.

Jag ska ga och kopa mig en kopp kaffe och komma igen nu! Ha en bra mandag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar