fredag 20 juli 2012

One of those days...

Varning, jag ar inte pa bra humor....

Fy vilken dag! Jag kanner mig ful och fet och uppsvalld och sur. Jag vill ga hem och gomma mig under tacket. Jag var ju som bekant tvungen att ga upp lite i vikt vilket inte har varit roligt och efter semestern i Sverige gick jag upp lite till och nu kanns det inte kul. Det ar val nastan bara jag som ser det men OM jag ser det! Jag undviker speglar for jag kanner inte igen mig sjalv och att ga till stranden kanns smatt angest. Pa gymmet ar det okej, jag anvander baggy klader och da ser det helt okej ut. Aven sa lange jag far ha pa mig jeans ar det okej men idag ska vi pa brollop vilket betyder att jag har pa mig klanning! En klanning som jag kande mig jattefin i for en manad sedan men som nu inte faller pa samma satt. Ah jag hatar att ha pa mig klanning nar jag inte kanner mig nojd med hur jag ser ut. Jag kanner mig som en korv! 


Nu skiter jag i det har med att ga upp i vikt, jag vill tillbaka till den kropp som jag tycker om. Den kropp som ar latt och enkel att trana med. Jag var ute och sprang imorse och fy tusan vad jag kande mig tung. Bla usch och fy!!! Och pa sondag ska jag till stranden dessutom. Med en massa folk jag kanner, fran gymmet. Angest! Vill inte visa mig sa har. Pinsamt!




Okej okej jag overdriver. Jag overdriver extremt mycket till och med for det handlar val om 5 kg totalt som de allra flesta inte skulle tanka pa eller ens se och de flesta dagar sa kan jag ocksa sta ut och tycka att det ar helt okej. Men sa kom idag med den har @#$%^%% klanningen! Jag var sa van vid lyxen att ha en kropp som jag var 100% nojd med sa den har kanslan ar helt ny och den ar inte alls valkommen!

Ja ungefar sa har kanner jag mig...

Ja och med detta lilla positiva inlagg sa far jag ta och onska er alla en riktigt trevlig helg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar