söndag 14 juli 2013

Grattis!

Idag har varit en lite konstig dag.  Den började bra med ett svettigt träningspass från Nike appen men sen gick luften ur mig och inte mycket mer har blivit gjort. Vi har förberett inför morgondagens resa i snigelfart och jag har haft en olustig känsla i kroppen hela dagen. Tror det beror på att jag är nervös inför att resa för första gången med plutten. Vill vara dubbelsäker på att allt kommer fungera så att det inte blir jobbigt för honom på något sätt.

Men nog om det. Idag är ju även Frankrikes nationaldag,  grattis Frankrike,  och jag har precis avnjutit ett stort fyrverkeri som jag kunde se från soffan medan jag ammade. Lyxigt värre :) Och idag är också en speciell dag av en annan anledning.  Jag tror nämligen att det var idag för ett år sedan som lilleplutt blev till! Så grattis på ettårsdagen min älskade Theo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar