onsdag 27 september 2017

En liten människa


Titta på den här lilla personen som står här. Något så bedårande sött! Luna gillar att stå upp och skjuter ifrån bra med benen så jag behöver inte lyfta henne bara balansera . Har dock fått veta från osteopaten att det inte är så bra för hennes rygg att stå så vi gör det bara korta stunder.

Var i svenska kyrkan idag. Luna charmade alla med stora leenden, min lilla gladfis, och Theo gjorde mig så stolt där han klokt resonerade och diskuterade med alla vuxna och barn. Han gjorde ännu en pärlplatta och har en imponerande koncentrationsförmåga och uthållighet, själv hade jag tröttnat efter ett par minuter.

Annars flyter allt på rätt bra. Jag anmälde mig till en kostrådgivarutbildning idag som jag ska göra under hösten tänkte jag (är en distansutbildning ), ska bli spännande! Luna äter som tidigare var tredje timme men har börjat sova lite bättre på nätterna igen vilket är skönt (vaknar bara ett par gånger). Hon har börjat skratta ganska mycket också vilket är så gulligt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar