onsdag 29 maj 2013

Leenden, mys och shopping

Idag har vi haft en ratt sa mysig dag jag och Theo. Vi borjade med en liten promenad. Sen at vi bada frukost och efter det begav vi oss ivag med bilen for lite shopping. Theo fick fyra nya bodies da han har vuxit ur manga av de han har och det ju aldrig blir tillrackligt varmt har for att han ska kunna ha alla tshirt bodies som vi har som ar i ratt storlek (blir det inte varmt snart kommer han hinna vaxa ur dem...). Jag fick ett par joggingsskor och ett par shorts. Lilleplutt betedde sig exemplariskt hela shoppingturen och jag kunde tom prova flera olika skor och ta lite tid pa mig utan att han protesterade.

Val tillbaka at vi bada lunch och efter det var Theo pa ett stralande humor och for forsta gangen kande jag att jag fick riktig kontakt med honom da han firade av leende efter leende nar han sag mig dar han lag i sin sang. Jag forsokte fanga lite pa kamera men det var inte lika roligt att se kameran som att se mig (jag ska nog kanna mig smickrad har) sa jag fick bara nagra sma leenden, inte hela ansiktet smilen som han gjort innan, men lagger upp de bilderna i alla fall.

Theo har aven blivit battre pa att halla huvudet och det ar mer styrsel i honom, lilla plutten ser sa stor ut!

Inte saker pa i vilken ordning bilderna kommer komma sa ni far gissa vilken bild som hor till vilken text helt enkelt. Med en plutt I famnen kan jag namligen inte skriva inlagg fran datorn utan det blir telefoninlagg.
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar