tisdag 21 maj 2013

Passfoton

Har man foraldrar som kommer fran tva olika lander och dessutom bor i ett tredje ja da ar det oundvikligt att man kommer resa en hel del. Och for att resa behover man ju ett pass sa idag gick jag och Theo till fotografen for att inforskaffa passfoton till den lille plutten. Jag far erkanna att jag var valdigt skeptisk till om det skulle vara mojligt att fa ett kort pa lillskrutt nar han tittar rakt fram utan att gora nagon min sa jag ar valdigt imponerad av resultatet! Han ser precis sadar allvarlig och uttryckslos ut som man gor pa en typisk passbild :)
Sent from my Blackberry

2 kommentarer:

  1. Han ser ut som en riktig boss!

    SvaraRadera
  2. haha vilken rolig blid... tänk att han fixade att ta passfoto!! Och söt också! Annars brukar man se ut som en brottsling! Men lite gangsterlook har han nog. Sötaste passfotot ever!

    Visste inte att man kunde ta pass på så små.

    KRAM Anna

    SvaraRadera