torsdag 16 maj 2013

Mammas klader

Theo ar ju inte sa mycket for att ligga sjalv pa dagarna men idag nar jag skulle trana lite (far styrketrana igen, underbart!) sa kom jag pa ett trick. Jag la helt enkelt ner min topp i vagnen samt stallde den pa golvet brevid dar jag tranade och med min lukt nara och mig inom synhall stannade faktiskt plutten lugn i vagnen I nastan 40 minuter.

Det har varit en bra dag idag aven i ovrigt. Plutten sov langa pass inatt sa jag vaknade relativt utvilad och han har haft mindre magont an vanligt idag och vi har forutom traning aven hunnit med en promenad! Molnigt och regn har idag men vi hann ut en svang mellan skurarna.

Och sista kommentaren. Han har vaxt sa var plutt! Kladerna han har pa sig idag var for stora for bara ett par veckor sedan och nu ar de gransfall till for sma. Spanner over magen :) Var lilla fina tjockis!

Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar