torsdag 23 maj 2013

Vackert vader och vacker bebis

Vi kom precis hem fran en promenad i stralande forsommarvader och den lille mannen i familjen ater sin andra lunch for dagen. Mamman vantar fortfarande pa att ata sin forsta lunch. Den star fardig i koket men innan jag hann hugga in pa den berattade den lille herrn hogljutt att han faktiskt ville ha mat forst ;)

Under promenaden blev vi stoppade for bebisbeundran inte mindre en tre ganger och jag fick hora att jag har en mycket vacker bebis. Stolt som en tupp kunde jag ju inte gora annat an att halla med ;)

Lillen vaxer for ovrigt sa det knakar. Solhatten som han har pa sig koptes for tva veckor sedan och var da alldeles for stor. Nar jag provade den idag upptackte jag att den var lagom! I klader har han nu storlek 62 pa det mesta och en del saker ar tom gransfall pa for sma om det ar ett litet marke!

En annan rolig sak som hande idag var att Theo firade av ett av sina sallsynta leenden. Men det som framkallade leendet var inte mamma trots att jag forsoker mitt allra basta att se glad och rolig ut, nej det var nar plutten fick se sig sjalv i spegeln som han log stort mot sin spegelbild. Ja jag forstar ju honom iofs, han ar ju sot som fa :)
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar