fredag 1 juli 2011

Bra energi!

Jag har tagit helg nu. Har varit har sedan klockan atta imorse och jag at lunch framfor datorn sa nu far det vara nog. Det ar faktiskt fredag! Problemet ar bara att jag inte kan ga ifran jobbet riktigt an for jag har en apero klockan sex pa en bar som ligger precis har i narheten. Och da denna bar ar ungefar det enda som ligger i narheten av mitt jobb ar det inte direkt nagon ide att ga harifran redan nu for da har jag ingenting att gora alls fram tills att jag ska traffa vannerna. Saledes bloggar jag lite medan jag smapillar med lite jobb pa samma gang. Det blir liksom trevligare da :)

Jag fick en valdigt fin komplimang igar som jag blev extra glad over. Som svensk i ett sydeuropeiskt land sa far man hora att man ar sot och vacker lite titt som tatt. Detta innebar ju saklart inte att man blir mindre glad for komplimangerna men man blir lite hur ska man saga, eh van vid att fa hora det. Kommer kannas valdigt konstigt nar det slutar, usch och fy! I alla fall, den har komplimangen var speciell darfor att den inte bara hade med mitt utseende att gora utan om hur jag ar som person. Jag fick hora att det ar sa trevligt/bra (nice) att umgas med mig for att jag sander ut god energi. Det kandes fint pa nagot satt, aven om det hela lat mycket battre pa engelska, men hursom sa blev jag glad och jag kommer att tanka tillbaka pa denna komplimang nar jag kanner mig osaker pa mig sjalv. Manniskor tycker om att umgas med mig for jag sander ut bra och positiv energi sa det sa!

Nu ska jag anvanda de sista 15 minuterna pa jobbet till att svara pa ett par mail och sedan blir det forst apero och sedan traff med vanner som bodde har for nagra ar sedan och nu ar har pa semester, ska bli riktigt roligt!

Trevlig helg till er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar