torsdag 21 juli 2011

Earlybird

Klockan ar bara tjugo over sex och jag har redan varit vaken i en halvtimme. Jag maste namligen gora klart en presentation for jobbet och jag bara orkade inte gora den igar kvall. Ar mer en morgonmanniska. Det ar sa skont och tyst och lugnt tidigt tidigt pa morgonen. Mycket lattare att koncentrera sig och mindre stress da man har hela dagen framfor sig. Annu battre ar det saklart om man aven har gatt och lagt sig i tid sa att man har fatt sova sina atta timmar i alla fall. Detta ar inte fallet for mig, snarare knappt sex timmar pratar vi om har, men men imorgon ar det fredag sa det ska nog ga bra i alla fall.

Vad har annars hant da? Jo vi fick vart kok tillslut. Alla 110 bitarna av det. Tur att vi inte ska forsoka montera det sjalva for det hade varit ganska svart tror jag, trots var IKEA expertis. Det blir i mitten av Augusti som vi antligen far ett nytt kok!

Traningen flyter pa som vanligt. Har borjat fokusera pa ben i styrketraningen nu och lyckades med 2 set med 8x100kg i benpressen! Jag vet att detta bara ar smapotatis for er som tranar ben regelbundet men for mig som tidigare lag pa 80kg ar det framgang. Jag tycker det ar ganska trakigt att trana ben men det ar en muskelgrupp som jag har ignorerat lite och resultaten kommer snabbt! Inte bara i styrka men aven i utseende. Ser redan battre ut och det ar ju roligt sa har pa sommaren :)

Nej men om jag skulle ta och aterga till min kara presentation nu da. Ha en riktigt skon dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar