måndag 4 juli 2011

God morgon!

Mandagsmorgon men jag kanner mig trots detta pa riktigt bra humor. Det har varit en ovanligt bra helg och vi har fatt bade nyttiga och roliga saker gjorda. Fredagskvallen blev ett roligt aterseende av gamla vanner som jag inte har traffat pa tre ar, lordagsmorgon lyckades jag antligen komma ivag till frisoren och det blev riktigt bra! Resten av lordagen spenderades I en behaglig bakisdimma vilket tvingade oss att slappa, eller ja jag glomde nastan, vi bar ju aven upp fyra enorma spegelgarderobsdorrar uppfor fem trappor, puh! Efter denna uppvarmning gick jag till gymmet och lanseringen av de nya les Mills koreografierna och kvallen avslutade vi pa en salsafestival I Cannes! Igar monterade vi relativt smartfritt garderobsdorrarna, nu kan man se havet fran sangen genom spegeln! Vi hann aven med lite poolhang hos de norska vannerna.

Sa ja det har varit en rolig helg! Enda smolket I bagaren ar att jag har lite ont I ett kna samt I ryggen... Hoppas det ger med sig. Nu ska jag ga och vacka pojkvannen tror jag :)
Sent from my Blackberry

1 kommentar:

  1. Mysigt o det låter himla fint med spegeldörrarna o Medelhavet! Fin vecka till dig... Kram Anna

    SvaraRadera