lördag 12 augusti 2017

Händer

Idag var vi på restaurang för första gången med Luna. Jag kände mig ganska stressad i början , som jag gör så fort vi är ute bland folk med henne, men det gick jättebra. Först sov hon i vagnen i drygt en timme, sen i mina armar medan jag åt och sen ammade hon. Drygt två timmar utan minsta pip! Världens bästa bebis! Efter restaurangen åkte vi och hämtade mat, även detta helt utan problem. Hon är otrolig den här lilla, så lätt att ha att göra med ( ta i trä ).

Nu på kvällen såg jag för första gången hur hon började medvetet använda sina händer. Hon satt i babybjörn stolen och lyfte koncentrerat armarna för att snurra på leksakerna framför sig om och om igen, lillskruttan.

Nu sitter jag och väntar på mamma som landar om en timme. Lyckades med konststycket att natta Theo medan jag höll i Luna! 

Sötpojke på restaurang:



Gräddtårta som jag bakade snabbt på eftermiddagen för grillkväll, fick tyvärr inte smaka den då Fernandos syster eventuellt blivit magsjuk och jag, hypokondrisk som jag är, då inte ville riskera att gå dit men visst blev den rätt fin?


Och slutligen gosmosa som leker:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar