onsdag 2 augusti 2017

Kvällsdippen

Oj oj, vid fem-sex tiden på kvällen försvinner all min energi, då är jag trött för att gå och lägga mig. Kanske inte så konstigt med tanke på att vi ju vaknar vid halvsextiden varje morgon och ju inte direkt har sovit toppen på natten. Inatt sov dock Luna bra. Åt vid halvtio, somnade strax efter tio (bredvid mig i sängen), och sov sen fram till strax efter tre innan hon ville äta! Sedan tre timmar till innan det var dags nästa gång. Men jag är trött i alla fall det kan inte hjälpas.

Pappa och Anna är här och har varit så de senaste fyra dagarna. Theo var därför med dem några timmar på dagen vilket hjälper för så svårt att räcka till för båda två anmars. Luna är visserligen en lätt bebis som är väldigt trevlig att hänga med men hon är sällskapssjuk och vill bara ligga eller sitta själv korta stunder, babybjörn bärsele hjälper men det är inte helt enkelt att bygga lego på golvet med en bebis på magen...

Luna skrattar nu till ibland förutom att bara le, så sött! 

Så här ligger vi nu:


Goset imorse, Theo är så gullig mot sin lillasyster 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar