onsdag 9 augusti 2017

Lite bilder

Inte så mycket nytt att berätta sen sist. Fernandos syster med familj är här och Theo leker jättebra med sin kusin Sophie, de är väldigt söta tillsammans. Sophie sover över här ikväll och Fer håller just nu på att natta dem, det går sådär... mycket fnitter är det.

Var hos osteopaten med Luna idag för hon har en tendens att böja sig som en liten korv åt höger. Hon fick lite massage och man såg hur hon verkligen njöt av när spänningarna släppte, hon halvsomnade hela tiden :)

Går lite lättare nu med Theo sen sophie kom och han får leka av sig lite. Skönt! Och Luna ja hon fortsätter att vara världens sötaste, jag kan inte se mig mätt på henne älsklingen! 

Blir mest bilder på Luna märker jag. Theo är så svår att fånga på bild numera men jag ska bättra mig där också.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar