lördag 26 november 2011

Detta har hänt

Hej hopp. Jag har varit lite frånvarande på sista tiden som ni märkt. Det har helt enkelt varit fullt upp och den tid som jag haft ledig på kvällarna har jag hellre velat spendera med pojkvännen i soffan än framför datorn. Men ingen fara på taket. Det har inte hänt så mycket så ni har inte direkt missat någonting. Dagarna i veckan som varit har i princip allihopa sett ut så här:
06.30: Vaknar
06.45: Morgonpromenad alternativt försöka packa ihop saker för att ta sig till gymmet för intervaller
09.00- 12.00 : Jobb
12:00-14:00: Träning
14.00-19.00: Jobb
19.00: Hem eller till gymmet
23.30: Sova
01.30: Vaknar för första gången, övertygad om att det är morgon. Går upp, dricker mjölk, kollar klockan, suckar. IGEN!!!
04.00: Vaknar för andra gången. Önskar att det ska vara morgon
06.30: Se ovan

Ja något i den här stilen har min tillvaro sett ut. Mycket rutin men jag trivs ganska bra med det. Skulle dock gärna ta bort rutinen som jag har infört med att vakna två gånger per natt. Den är mest bara väldigt väldigt irriterande. Men inatt, kors i taket, sov jag faktiskt 6 timmar på raken så det är ju hoppfullt!

Kan absolut inte förstå att det snart är jul för övrigt. Det är fortfarande så varmt här. 18 grader och sol på dagarna, känns som sensommar ungefär. Men jul är det, om två veckor åker jag till Colombia för att fira. Pojkvännen åker redan nästa helg så idag ska vi ut och leta julklappar. Jag åker för övrigt till Madrid på tisdag och ska vara där hela veckan. Eller tyvärr inte I Madrid utan på något hotell 120km utanför Madrid... Är sådär halvtänd på iden. Fyra dagar utan träning och med spansk onyttig mat förstör mitt Colombiaprojekt lite grann (kör en satsning för att se i hur bra form jag kan komma på 4 veckor, går rätt bra, därav den extra höga träningsdosen) men det blir säkert roligt. Jag ska packa ner mina nötter och mitt proteinpulver och lite kan man väl alltid styrketräna på hotellrummet :)

Nej dags att göra sig iordning nu då kanske. Ha en toppendag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar