torsdag 17 november 2011

Pump efter Pump


Det borjar handa saker nu! Marker att styrkan, efter att i bodypumpen ha statt stilla ett tag, nu okar igen sa att jag kan lassa pa med mer vikter. Speciellt brost och ryggstyrka har okat vilket ju ar logiskt da det ar mycket fokus pa dessa muskelgrupper under min PT traning. Jag hittar antligen ryggmusklerna sa att jag kan anvanda dem under traningspasset vilket ju ger mer styrka an att anvanda "fel" muskler vilket jag gjorde forut.

Adrorna som forut bara kunde anas under traning ar nu tydligt synliga. Och jag som inte trodde att jag hade nagon bicepsadra! Det hade jag. Fast det syns ju inte pa bilden anda ser jag. Svart att ta bilder pa gymmet, maste knappa av snabbt som tusan da det inte ar en massa manniskor som ser :)

Hursom, jag borjar fa muskler nu och de borjar synas. Det ar roligt! Men man skulle ju kunna tro att det skulle leda till att mina armar blir storre an vad de var forut. Sa ar dock inte fallet! Har pa mig en skjorta idag som jag kopte for fyra ar sedan. Da var den typ lagom, idag ar den alldeles for vid i armarna. Mm intressant, blev lite forvanad sjalv faktiskt.


3 kommentarer:

  1. Nej, man vill ju inte verka självcentrerad!! Tänker på att du inte vill synas fotograferande dig själv! Nu är det ju bara du och jag som vet...fniss...och typ resten av världen om de läser din blogg??

    Men varför egentligen sticka under stol med att man är stolt och glad när man uppnått önskade resultat och svettat sig till dem!
    Jättefin ser du ut...

    Kramar från Ninni

    SvaraRadera
  2. Oj oj vilken puma du är! Snygga resultat! Jag känner mig som en chorizo =) Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tack sa mycket sota ni! :) Och ja Ninni jag tankte faktiskt precis sa att jag har faktiskt ratt att vara lite stolt over mina resultat. Hade jag varit duktig pa nagot annat som att ta kort eller mala eller baka fina kakor sa hade jag ju visat upp det eller hur? :)
    kramar och ha en fin dag!

    SvaraRadera