tisdag 8 november 2011

PT-timme

Att trana med en PT, eller med den PT som jag nu ska trana med, kan verkligen inte jamforas med nagon annan traning som jag gor. Jag tycker att jag pushar mig till gransen nar jag tranar sjalv, fast det kan jag ju saga nu att det gor jag inte. Jag pushar mig sjalv till gransen dar JAG tror att det inte gar langre. Nar jag tranar med PT pushar jag mig sjalv till gransen dar HAN tror att det inte gar langre, och han tror att det gar lite langre an jag verkar det som ;)

Med andra ord var jag helt slut efter dagens pass! Det slog lock for oronen under passet (gor det for mig nar jag tranar riktigt hart) och benen skakade sa att det var svart att kliva upp pa banken for att na chins racket :) 20 minuter in i passet angrade jag nastan att jag signat upp mig for detta, efter 45 minuter var jag dock valdigt nojd. Sjukt roligt och spannande med alla nya ovningar. Fashinerande hur nagot som verkar alldeles for latt i slutandan ar sa jobbigt att det nastan inte gar att genomfora. Sjukt hur jag nastan helt saknar kraft i vissa muskelgrupper bara for att jag helt enkelt aldrig hittat till dem innan.

Maste skriva ner alla ovningar vi har gjort sa att jag inte glommer! Har aven fatt i laxa att kora intervalltraning om jag vill forbattra mig ytterligare. Ve och fasa, vet inte riktigt om det ar min grej faktiskt. Men jag ska inte saga nej innan jag har provat sa jag ska ge det ett forsok i alla fall.

Fem veckor kvar tills jag aker pa strandsemester i Colombia. Da ska jag vara i superform! Nu kor vi! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar