torsdag 19 april 2012

Hej hopp!

Men ah! Jag kanner mycket mer for att ga hem och mysa ner mig i soffan an att sitta pa jobbet. Hade ett riktigt flyt forut men nu har det stannat up lite igen. Behover komma in i andra andningen och fa fardigt det dar sista innan det ar dags att saga tack och hej for idag!

Lunchen spenderades som vanligt pa torsdagarna med ett Bodypump pass pa Topfit. Roligt men jag kanner att jag vill ha mer! Forsoker dock overtyga mig sjalv om att detta inte ar nagon bra ide. Imorgon ar det step och det vore nog skont for mina sma ben om de fick en chans att vila lite grann innan dess, men ah vad jag ar sugen! Sa vad jag sa i forsta stycket ar egentligen helt fel. Jag kanner inte alls for att ga hem och mysa ner mig i soffan, jag kanner for att ga och kora ett svettigt danspass pa gymmet! Kompromissen far bli en promenad till min van E for att halsa pa deras lille kille. Fast det vore valdigt skont att bara ha lite tid hemma ikvall ocksa. Kanske ska stalla in med E? Hm velig ar mitt andra namn idag verkar det som!

Men i alla fall, det har ar ju bara en massa helt vardelost svammel. Ni far ursakta. Det blir latt sa nar jag ar aningens overtrott vilket ar tillstandet idag. Gick namligen och la mig alldeles for sent igar kvall da jag satt och jobbade och fick ett sadant valdigt bra flyt sa att jag inte ville sluta. Men nu ska jag sluta skriva har i alla fall och ta tag i de obesvarade mailen som vantar pa mig. 

Ciao!
Detta ar hur jag kanner mig...
...men for att inte skramma mina medmanniskor forsoker jag snarare visa upp detta utseende ;)


1 kommentar: