lördag 14 april 2012

Trött men glad

Lite ont om inlägg här på sistone... Ja först var jag ju i Sverige och då 90% av min läsarkrets var människorna jag träffade kändes det inte så jättenödvändigt att spendera tid med att uppdatera bloggen. Det var viktigare att umgås helt enkelt! :) Och sedan jag kom tillbaka så har det varit fullt ös medvetslös kan man väl säga. Började med en rivstart på jobbet som sedan följdes av träning på onsdagen. Åh vad roligt det var att träna! Några dagars uppehåll gör under för motivationen. Sedan att det var step som stod på schemat gjorde ju inte saken sämre såklart. Resten av veckan har flugit iväg. Sent jobb samt apero följt av middag i torsdags. Step följt av basketmatch igår kväll och idag har jag för första gången på flera månader kört mitt megalördagspass; bodypump + step + bodycombat. 3 timmar på raken och det kändes, benen var som spaghetti på slutet. Men det var roligt! Riktigt roligt! Speciellt steppen, jag älskar det! Nu ska vi iväg till vänner på apero. Jag hoppas att fokus ligger på maten för trots att jag har stoppat i mig både det ena och det andra sedan jag kom hem är jag hungrig som en varg!

Men bäst att jag försöker röra mina trötta ben nu så vi inte blir alltför sena. Ha en trevlig kväll alla!

Har inga nya bilder så jag fortsätter att lägga upp bilder från plåtningen för några veckor sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar