fredag 20 april 2012

Pigg och frasch?

Nar jag kom till kontoret imorse och kande mig som ett spoke efter alldeles for lite somn inatt pa grund av att pojkvannens flyg hem fran London var forsenat var det forsta min kollega sa till mig att jag sag sag valdigt bra ut idag?! Ja det var ju raka motsatsen till hur jag kande mig sa jag blev positivt overraskad och kande mig helt plotsligt lite piggare. Om hon istallet hade sagt tvartom "oj vad du ser trott ut" da hade effekten sakerligen varit den motsatta. Jag hade tagit detta som en bekraftelse pa att jag ju faktiskt var jattetrott och tillatit mig att sjunka ner annu djupare i den kanslan. Tankens makt ar inget att skamta om! :) (sager man sa? Jag letar efter ett svenskt uttryck har men kommer inte pa det. Det jag vill saga ar "you shouldn't neglect the power of the mind").
Ursakta vad sa du?

Pigg och frasch? Jag?

Ja men okej om du sager det sa! :)
Ja och utover denna lilla reflektion vad ar da speciellt med denna dag? Jo det ar fredag saklart! Det ar bra. Men det ar inte det enda som ar speciellt for det ar namligen inte vilken fredag som helst. Det ar fredagen den 20 April vilket betyder att det ar min pappas fodelsedag!!! Stort grattis pa fodelsedagen basta pappa!

Och det ar aven min fina van Ms fodelsedag sa om hon laser min blogg sa onskar jag aven dig ett stort Grattis!

1 kommentar:

  1. Tack för grattiset! Just nu skall vi boarda kryssningsbåten för att glida ut i skärgården. Ha en mysig helg ni två, det har vi. Kram pappa o Anna

    SvaraRadera