onsdag 18 april 2012

Puh!

- 1 timme body combat pa lunchen
- 1 timme step efter jobbet
och bara for att jag kunde da pojkvannen ar borta och jag alltsa inte har nagon som vantar pa mig hemma sa drog jag till med
- 1 timme Ragga Dancehall efter steppen

Jag far erkanna att jag ar ganska sa trott nu! Det var val lite att ta i att kora tre timmar kardio pa en dag, jag erkanner, men jag har velat testa Ragga lange och detta var ett bra tillfalle.

Nu har jag laddat energidepaerna med havregrynsgrot med vaniljprotein, banan och jordgubbar, finncrisp med diverse palagg och naturligtvis lite jordnotssmor (jag ater kopiosa mangder av detta i veckan inser jag...). Jag orkade faktiskt inte gora nagon riktig middag sa detta fick duga. Tror att det ar ratt okej naringsmassigt i alla fall. Men jag ska nog ata lite till nu i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar