fredag 22 juni 2012

Den traning ar bast som blir av

Jag var alldeles for seg efter gardagens bravader for att orka med ett traningspass pa lunchen (fete de la musique med utgang till sent sent och ett par glas vin pa det) och efter jobbet hanns det inte med da jag akte tillsammans med pojkvannen. Val hemma var jag valdigt sugen pa att bara slanga mig i soffan men sa pratade jag allvar med mig sjalv och insag att kvallens grillade lax kommer smaka mycket battre om jag har nagra hungrande muskler att stoppa in den I!

Sagt och gjort, jag hittade 300 passet på bloggen Trend o Träning som jag nu har genomfort under 23 svettiga minuter! Skont :)


Hemma:
  • 50 burpees (Karin visar hur du gör här)
  • 50 overhead squats där du håller i tummarna med raka armar (så mycket som möjligt) mot taket (bild ovan)
  • 50 saxhopp 
  • 25 excentriska chins
  • 50 armhävningar med rotaion (armhävning - vrid upp rak arm mot taket - armhävning - vrid upp andra armen)
  • 50 utfallsteg med rotation mot främre knät (håll i en tung sak, t.ex. stor sten) 
  • 25 sidovridningar sittande i båten (andra övningen i detta filmklipp - med eller utan vikt)
 = 300 repetitioner!
Sent from my Blackberry

1 kommentar:

  1. Heja dig vad du är duktig! En superkvinna!

    Annas träningsblogg gillar jag! Läser den jag också! Hon ger verkligen inspiration! Ska nog köra samma pass men kanske 50 omgångar :-)

    Glad Midsommarkram❤ Anna&pappa

    SvaraRadera