torsdag 14 juni 2012

Glad och lite rörd

Jag har lart kanna en jattegullig liten tjej de senaste manaderna. Hon ar exakt 12 ar yngre an mig (vi ar fodda samma datum, 14 december!) men hon ar valdigt mogen och det ar verkligen roligt att umgas med henne. Hon har haft det lite struligt med en minst sagt jobbig pojkvan och da jag har varit i samma situation manga ar tidigare kande jag att jag kunde hjalpa henne att ta sig ur relationen vilket jag har gjort (da detta tagit en del tid har jag som ni markt inte varit sa aktiv pa bloggen...). Det var sa vi larde kanna varandra och vi har kommit varandra ganska sa nara under den har tiden. Hon kanns lite som en lillasyster och aven om jag kan kanna mig lite trott ibland sa ar det mest roligt :) Och igar fick jag en present av henne. Valdigt gulligt. Blir alldeles varm :) 

Har ar vi, jag och lilla M:


Det enda jobbiga ar ju att jag kanner mig sjukt gammal pa kort brevid henne. Hon ar liksom 19 ar! Rynkor finns inte i hennes varld an... Men men, ganska sa sota ar vi i alla fall :)

Sent from my Blackberry

3 kommentarer:

  1. Ja, ni är jättefina! Ha en skön helg!
    Kramar! Mamma

    SvaraRadera
  2. Vilket fint armband. Du är väl som många andra och som man ska vara not andra ....härlig egenskap Johanna. Det tar mkt av en men man sover mkt bättre när man är en god medmänniska. Glöm bara inte bort Dig själv. Du är ju klok så Du förstår vad jag menar. Kram och god natt.

    SvaraRadera
  3. Mysigt! Gulliga ni är tillsammans! Fint av dig att ställa upp för henne! Du är en pärla Johanna! Det betyder så mycket och det är de bästa vännerna som gör det! Jag vet!

    Var rädda om varandra! KRAM Anna

    SvaraRadera