fredag 8 juni 2012

Tappat rutinen

Usch det ar sa mycket pa jobbet nu. Massor projekt kombinerat med business trips. Dessutom har det ju varit ganska fullt upp pa fritiden ocksa. Resultatet ar att det kanns som om jag helt tappat rutinen. Jag smaater hela tiden, ja jag menar hela tiden, mest for att halla mig vaken. Och som alla vet sa ju mer man smaater desto mer vill man smaata. Konsekvens jag smaater mycket.

Hinner dessutom inte trana som jag vill utan det blir lite improviserat. Har ju annars en ganska strikt rutin som jag foljer vecka ut och vecka in. Jag forsoker intala mig sjalv att det sakert ar bra for kroppen med lite variation eller?

Formen ar val sadar... Fast peppar peppar sa tycker jag i alla fall inte att det kanns som om den har gatt ner sig riktigt sa mycket som den borde ha gjort efter den senaste kaosmanaden. Ska forsoka komma tillbaka till lite rutiner igen, nasta vecka far det bli slut med godis i tid och otid i alla fall. Ja ja vi far val se hur det gar, far erkanna att motivationen ar lite si och sa just nu...

Nu ar det i alla fall valdigt snart helg och den har helgen ska jag inte jobba aven om jag verkligen borde. Sitter just nu och graver mig igenom min overfulla inbox. Har inte hunnit lasa mail som jag fick for en vecka sedan an och todo listan ar laskigt lang. Ja sa nu kan jag inte klaga pa att inte ha nagot att gora! Och jo egentligen foredrar jag ju lite for mycket snarare an lite for lite. Men nu ar det val lite mycket for mycket. Snart borde de flesta kunderna ga pa semester dock sa da blir det val lite lugn under nagra veckor.

Mycket mer an sa har jag inte att saga. Helgen ska bjuda pa fest for pojkvannen som har fyllt ar. Att spendera hela sondagen bakis ar val egentligen inte alls vad jag kanner for men vad gor man inte for karleken ;)

Trevlig helg pa er alla!

En bild fran nar jag var i min basta form nagonsin


2 kommentarer:

  1. Första gången här idag. Och lär stnna. Är träningsintresserad och fick positiva vibbar härifrån.

    SvaraRadera
  2. Glad jag blir :) Du är välkommen!

    SvaraRadera