fredag 26 april 2013

Morgonmys med mitt hjarta

Den har sota synen har jag framfor ogonen just nu, inte illa :)

Igar var vi pa lakarbesok och kan nu stolta konstatera att vi har en riktig praktbebis! Vikt 4530 gram och langd 53,5 cm. Dubbelt sa stor viktuppgang jamfort med genomsnittsbebisen! Kanns valdigt skont for da vet vi att aven om han har ont I magen sa ar det inget fel pa matsmaltningssystemet, han far all naring han behover och det med rage. Plutten briljerade aven (sorry for skrytet men jag ar hans mamma jag kan inte hjalpa det) med att halla huvudet sjalv riktigt lange och han var sa lugn och duktig under hela undersokningen. Basta bebisen mitt lilla hjarta!

Sent from my Blackberry

4 kommentarer:

  1. Han är så fin!
    Klart du ska vara stolt det är jag med :)!!

    SvaraRadera
  2. Klart Theo är världens sötaste o finaste! Ett riktigt À-barn har jag sagt tidigare!! Så skönt att han växer o går upp och att magen har lugnat ner sig!! Han ser så harmonisk ut på bilderna.

    Skulle vara kul att få se en skrikbild!!

    Pussa Theo från mig och Hälsa mormor Lena o F!

    KRAMAR!! Anna

    SvaraRadera
  3. Praktbebis var ordet säger morfar.
    Ser han inte ovanligt intelligent ut också????
    Då jag kommer ner har han väl nästan börjat krypa!
    Kramar pappa

    SvaraRadera
  4. Tack Petter!
    Anna: Jadå ibland ser han harmonisk ut, ibland lite mindre... men det blir inte så många bilder när han skriker för då är vi oftast ganska upptagna med att få slut på skriket istället för att ta kort ;)
    Pappa: Ja jag ville inte säga det själv men jag håller helt klart med, fantastiskt intelligent look!

    SvaraRadera