fredag 12 april 2013

SuperTheo!

For en vecka sedan gjorde jag mig just nu redo for att krysta ut min alskling, 16:29 foddes han. Nu en vecka senare sitter jag har med en liten nyaten propp matt och smatt utslagen plutt i mitt kna.

Barnmorskan var precis har for uppfoljning och ja var lille kille ar en riktig superbebis. Har ar nagra bevis:

Genomsnittlig fodelsevikt: 3-3,5kg
Theovikt: 3960 gram

Genomsnittlig tid for att tappa navelstrang: 8-10 dagar
Tid for Theo att tappa navelstrang: 3 dagar

Normaltid for att aterfa fodelsevikt: 14 dagar
Theos tid for att aterfa fodelsevikt: ja idag sa vager han 4030 gram sa vi kan val anta att han var pa 3960 efter 5 dagar ca

Alder som bebisar borjar vanda sig: 6 manader
Alder som Theo borjar vanda sig: igar vande han sig fran rygg till mage I mitt kna med svag lutning samt vande sig fran rygg till sidlage I vagnen, 6 dagar vs 6 manader, inte illa!
Sent from my Blackberry

1 kommentar:

  1. Så S.Ö.T och ett riktigt A-barn! Han ser ut som SUPERMAN med den gesten... redo att fara iväg!

    Puss & Kram Anna

    SvaraRadera