måndag 8 april 2013

Theo tre dagar

Jag ar ju saklart valdigt partisk har men jag tycker min lille alskling blir sotare och sotare for var dag som gar. Lillplutten ater bra och idag imponerade han pa personalen har med att ha gatt upp 160 gram sedan igar! Allt verkar ga snabbt for honom for nu pa eftermiddagen ramlade navelstrangen av, det tar i vanliga fall 8 till 10 dagar men var superbebis fixade det pa 3 :)

Det enda som inte ar sa bra ar att skrutten har valdigt mycket gaser och med det magknip sa idag har vi spenderat mycket tid gungandes och klappandes och masserandes for att forsoka hjalpa lite. Hoppas det forbattras nar hans lilla mage vanjer sig mer vid maten.
Sent from my Blackberry

3 kommentarer:

  1. Å va fin han är Johanna! Grattis till ert lilla underverk! Jag blev så nyfiken när jag såg på fb att ni fått barn att jag letade upp dig här... :)Ta hand om er!
    Stora kramar Johanna Hagbard

    SvaraRadera
  2. En riktig prins! Så SÖT!!
    Kallar mig bonusmormor =))

    VIB!! Very Important Baby!!

    Miniform hjälper små bäbisar mot gasig mage!

    PUSS o KRAM till er alla tre!! Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Johanna!
    Vad roligt att höra från dig och tack så mycket! Hoppas allting är bra med dig och Mattias och er lille kille, han måste vara ett par år gammal nu väl?

    Anna ska be mamma ta med sig miniform när hon kommer då, kramar

    SvaraRadera