söndag 14 april 2013

Trotta!

Idag ar en trott dag. Theo har sovit daligt de senaste tva natterna och alltsa har aven hans foraldrar somnbrist vid det har laget. Allting gar langsammare an vanligt. Man borjar nagot och glommer bort vad man gjorde halvvags. Det mesta kanns som ett projekt att klara av.

Men idag verkar det som om Theo har mindre ont I magen an vad han haft hittills. Jag har borjat dricka ett speciellt te som ska hjalpa bebisar med matsmaltningen och hoppas hoppas att det ar det som fungerar! Bade och frams for Theos skull forstas men aven for var skull da det skulle innebara lite mer nattsomn.
Sent from my Blackberry

2 kommentarer:

  1. Även fast det snart är 2 år sen Valter kom så minns jag hur den sömnbristen känns... Och oron inför allt nytt. Det värsta jag varit med om i hela mitt liv.
    Men att bli mamma är som tur är också det mest fantastiska, underbaraste och bästa jag någonsin varit med om i hela mitt liv!!!

    Kämpa på! Ska bli roligt att följa dig och Theo här.
    (oss kan ni spana in på glimtar.com)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Åh tack Johanna! Precis så är det, helt underbart men samtidigt väldigt läskigt. Jag är så himla rädd att någonting ska hända med den lille plutten eller att vi ska göra någonting fel. Känns skönt att veta att det inte bara är jag som har de känslorna.

    Har tittat på din blogg, vad fin! Ska fortsätta följa dig där.
    kramar

    SvaraRadera