fredag 10 juni 2011

Argbigga

Sedan igar kvall ar jag pa ett ganska sa osympatiskt humor. Valdigt lattretlig ar ett fint satt att uttrycka det hela pa. Och det hela blev inte direkt battre av att det forsta mailet jag laste imorse var fran min fore detta hyresvard dar han berattade att jag inte kommer fa tillbaka ett ore av min deposition pa 10 000 kr fran forra lagenheten da jag, enligt honom, har forstort saker till detta varde?! Bullshit sager jag och vi har just nu en emaildebatt vilken har resulterat i att jag under dagen har blivit mycket mer bekant med franska lagar an vad jag tidigare var. Jag tror att chanserna for att jag ska lyckas fa tillbaka nagra pengar ar mycket sma men han ska i alla fall inte tro att han kommer undan sa latt med att ta mina pengar! GRRR!!!

Varfor ar jag annars sa sur da? Jag tror faktiskt att jag far skylla pa hormoner har och lite helt vanlig PMS. Jag kan inte se nagot annat skal sa jag hoppas att det hela lagger sig av sig sjalvt inom ett par dagar. Jag kanske inte behover tillagga att pojkvannen bara suckar och ler lite overseende at mitt frasande...

Idag ar i alla fall sista dagen innan vi tar langhelg, igen! Mandag ar rod dag i Frankrike sa det blir hela tre lediga dagar att se fram emot. Nasta vecka upptas dessutom till stor del av en teambuilding sa just nu arbetar jag inte ihjal mig vilket jag inte klagar pa. Det verkar dessutom som om det ska bli ganska sa fint vader i helgen sa kanske man kan fa ta sig utanfor lagenheten lite grann och testa stranden aven i Antibes? Jag kan meddela att arets forsta dopp i Medelhavet gjordes i Valencia sa jag ar inte en total badkruka i alla fall :)

Tar och illustrerar detta inlagg med en fin bild jag tog fran vart hotellrum i Valencia. Vi bodde pa 24e vaningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar