torsdag 9 juni 2011

Sa har ser jag ut

Sa har ser jag ut ganska ofta nar jag sitter pa jobbet. Med headset alltsa. Mindre rolig information men jag har ingen battre bild att satta in och ett inlagg utan bild ar ju ganska trist eller hur?

Hursom, nu skiner i alla fall solen har igen sa allt ar som det ska vara ;) Jag lyckades aven ta mig till gymmet igar utan att bli genomblot och jag overlevde passet utan alltfor mycket andnod. Idag kanner jag mig mer i form igen och dagens bodypump pass gick faktiskt riktigt bra. Jag kanner mig nastan i form igen :D

Idag ska vi ta tag i att arbeta i lagenheten igen. Vi har ju haft en paus nu nagra dagar sa nu ar jag nastan (ja bara nastan) sugen pa att satta igang igen. Vi fick daliga nyheter fran IKEA igar. Vart kok som skulle ha levererats de narmsta dagarna ar forsenat till Augusti :( Bankskivan finns tydligen inte i lager och de vet inte nar den kommer in. Ja vi kommer ju inte vara sysslolosa i vilket fall, vi borjar bara med badrummen istallet, men det hade ju varit roligt att ha ett kok nar vi far gaster mot slutet av sommaren... Ja ja inte mycket att gora, jag vagrar stressa upp mig for det har jag bestamt mig for!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar