onsdag 8 juni 2011

Det ser morkt ut

Ja utomhus alltsa. Blixtar och dunder ar verkligen vad vi har har just nu. Ett litet lokalt askovader verkar ha lagt sig precis over Amadeus och det blixtrar hela tiden med knall nastan precis efterat och utomhus ar det morkt morkt. Sag precis en lang blixt precis utanfor fonstret som stannade lange. Haftigt! Hoppas detta ska rensa luften lite. Det ar saa tungandat har idag. Tranade bodycombat pa lunchen och det var bland det jobbigaste pass jag nagonsin kort. Jag trodde helt arligt inte att jag skulle kunna kora klart for jag kunde knappt andas. Delvis ligger val anledningen till detta i fem dagar med mat och en del alkohol och absolut noll traning men jag hoppas att jag kan skylla en del pa askovadret ocksa :) Hoppas aven att detta slutar inom ca en timme for annars kommer det bli en mycket blot upplevelse att ta sig till gymmet...



Ja just det, jag ar tillbaka nu som ni marker. Jag har tagit en totalpaus fran allt vad bloggande heter under de har dagarna jag varit pa semester i Valencia. Det behovdes. Jag var sa trott nar jag akte som ni sag av min senaste bloggpost. Efter fem dagar som till storsta delen bestatt av att ata och sova blandat med lite strand och sightseeing sa mar jag battre. Fortfarande lite trott men helt klart i battre form an da jag akte, ja aven om det inte verkade sa pa traningen idag da, men det var ju askovadrets fel sa vi ;)

1 kommentar:

  1. Bra att du fått vila ut. Jag har två semesterveckor nu och är fullt sysselsatt med att bygga ett trädäck på baksidan. Kalle kommer hit imorgon och så hjälps vi åt. Blir nog bra.
    Kram pappa

    SvaraRadera