fredag 17 juni 2011

Fredag!

Har sitter jag I bilko som vanligt ar dock trots detta pa ganska sa gott humor. Det ar ju trots allt fredag :) Det har varit en bra vecka full av aktivitet. Mandagen spenderades ju som bekant pa ikea, tisdag och onsdag var det teambuilding dar jag overraskade mig sjalv med att gilla orientering och dessutom frivilligt stalla upp som deltagare I en hinderbana! Jag som btrukade avsky liknande aktiviteter I gympan och som fram till nu har haft lojligt daligt sjalvfortroende vad galler alla typer av fysiska aktiviteter som utspelade sig utanfor gymmets eller danslokalens trygga vaggar tyckte nu inte bara att det var roligt, jag var ratt sa duktig dessutom!

Nu ar jag antligen hemma och ska ga upp och slanga mig I var nya sang! Forsta gangen pa en manad som vi inte sover pa luftmadrass!
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar