onsdag 1 juni 2011

Scary

Usch nu ar jag nog pa gransen nar det galler trotthet. Korde precis step och allt gick bra fast jag var lite trott. Men sa precis pa slutet, da vi hade kort igenom koreografin en massa ganger redan och bara skulle kora de allra sista varven blev det helt blankt I huvudet. Forst glomde jag delar av koreografin och sista varvet hade jag nastan glomt allt. Gick inte att tanka. Sedan nar jag kom till omkladningsrummet kunde jag forst inte alls komma ihag vilket skap jag var I. Helt blankt I huvudet igen. Nu ar det lite battre men kanner mig tung tung I skallen. Tror jag lamnar bade packning och deklaration till imorgon.

Men nu ar det I alla fall semester och jag ska vara ledig. Gud sa skont!
Sent from my Blackberry

2 kommentarer:

  1. Du behöver semester och ordentlig vila!!!

    Kramar pappa

    SvaraRadera
  2. Njut nu av ledigheten och var verkligen ledig! Var rädd om dig!

    Golvet blir jättesnyggt!

    Styrke-KRAM Anna

    SvaraRadera