tisdag 29 maj 2012

En intensiv period med ny dator?

Surprise surprise jag har lite mycket just nu... Nja det kom val inte som nagon overraskning direkt gissar jag med tanke pa att den har stackars bloggen inte far en enda ny post... Inte alls bra. Inte ens mitt senaste riktigt gottiga recept har jag lyckats fa in. Ja ja ingen ide att vara ledsen over det, det kommer sa smaningom.

En av anledningarna till den totala bloggfranvaron ar ju aven min helt fruktansvart daliga dator. Den klarar sig bara ca 15 minuter innan den stangs ner av overhettning och att lagga over bilder eller liknande kan man bara glomma. Med anledning av detta sa ska vi idag aka och kolla i Apple store! Ja jag tror att jag kommer bli en av dem, de dar Mac anvandarna. Jag ar bara sa trott pa datorer som blir sega, och varma, och tar en massa tid pa sig att starta. Dessutom kanns det som en totaldjungel att borja leta bland alla PCs som finns. Hur ska man veta vilken som ar bra? Jo en Mac ar visserligen dyr men det ar jag vard, eller? Nja jag vet inte men jag har faktiskt pengarna sa varfor ska jag bara stapla dem pa hog. Tanker att jag kanske ska ta och gora ett lite galet kop for en gangs skull? Vi far se, steg ett ar i alla fall att titta och klamma lite pa dem sa far vi se vad resultatet blir :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar