torsdag 24 maj 2012

Huvudvark

Gardagen startade pa topp med en supereffektiv morgon, ett bodycombat pass dar jag hade mer energi an pa lange och ett par fortsatt effektiva eftermiddagstimmar. Sedan sa det tvarstopp! Vid fyra ville jag inte alls vara med langre och kunde knappt halla mig vaken. Kroppen bara domnade bort och jag svavade pa gransen till drommarnas land. Lyckades dock anda aterfa energi till kvallens steppass men jag kande en huvudvark som sakta men sakert smog sig pa. Och ja nu ar den har med full kraft. Att vakna med huvudvark ar sadar. Man kanner sig inte jatteredo att ta sig an dagen om man sager sa. Men, det ar i alla fall battre nu an det var for ett par timmar sedan sa jag hoppas att det gar at ratt hall!

Fullt upp pa jobbet ar det fortfarande sa jag har verkligen inte tid att sitta har och skriva. Ville bara ge ett litet livstecken for det ar ju ont om dem pa sistone... Jag skyller igen pa min dator hemma, den klarar numera inte av sa manga minuter innan den stanger ner sig sjalv av overhettning. Maste kopa en ny.

Och da jag inte har nagon bra bild som vanligt far ni har en helt orelaterad men valdigt glad bild pa mig och min ena lillebror tagen for ett par manader sedan har i Antibes:

2 kommentarer:

  1. Du har exakt samma laptop som Ida och jag! Idas stängs av direkt, fläkten är död! Min stängs av av överhettning som din, skitfläkt! Dags att köpa ny för oss alla! Jag vill ha en Mac!
    Kramar!! Anna

    SvaraRadera
  2. Haha dar ser man. Ja den ar verkligen kass! Nu har jag forsokt deklarera online tva ganger och bada gangerna har datorn stangts av mitt i... Jag vill ocksa ha en Mac :)

    SvaraRadera