tisdag 8 maj 2012

Inte pa G

Bla och fy och usch vilka daliga dagar de tva senaste har varit! Att saga att jag inte ar i balans ar en underdrift. Tur i oturen kanske att dessa tva hormonella bergochdalbansdagar har infallit da jag har haft semester, aven om jag hellre skulle spendera semestern med att vara glad och njuta av att vara ledig an med att provocera gral alternativt grata och daremellan smaata nagot helt enormt! Motivationen till traningen har det varit ont om och aven mitt halsotank har varit langt borta. Men men, ibland har man val sadana dagar, nu kan det ju nastan bara bli battre.

Lite har vi i alla fall fatt gjort. Antligen tagit tag i att mala om i sovrummet. Jag var aldrig riktigt nojd med hur det blev i forsta svangen sa nu gor vi om det och redan nu kan jag saga att det ser verkligen mycket finare ut! Kanske kanske lyckas vi aven fa upp lite gardiner i helgen och da ar vi ett steg narmre en fardig lagenhet vilket vore ofantligt skont. Ar lite trott pa stiltjen nu och vill garna ha lite forandring igen.

Sitter just nu och jobbar trots min lediga dag. Maj ar visserligen en skon manad med manga langhelger men detta gor att det ar valdigt svart att hinna med att jobba nagonting! Sa nu har jag en hel massa som ska handa och forberedas och ingen tid alls att gora det. Stress!

Men OK det ska val ga det med! Nu ska jag aterga till mitt jobb sa att jag inte behover sitta hela kvallen. Lamnar er med en bild fran en betydligt trevligare dag an idag. St Paul de Vence med broderna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar