lördag 26 maj 2012

Godnatt

Oj vilken bild det blev men den far vara kvar for den visar anda ganska bra hur jag kanner mig...jag kanner mig alltsa sadar. Jag vandrar lite pa gransen ar nog det basta sattet att uttrycka det. Det ar for mycket nu utan att jag egentligen markte hur det blev sa. Borjade nastan hyperventilera och grata idag nar pojvannen berattade om forslag pa vad vi skulle kunna gora i helgen och jag insag att varenda sekund var inplanerad. Det ar inte ett sa bra det forstar jag ju och saledes har jag nu forsokt bena ut vad det ar som stressar mig, battre att I alla fall veta varfor. Har av olika anledningar behovt halla uppe ett valdigt starkt yttre pa sistone och det tar, mer an vad jag trodde. Dessutom har jag inte kunnat trana sa mycket som jag brukar och det marks direkt, traningen ar oerhort viktig for att jag ska ma bra!

Jag lat bli att folja med ut ikvall och har tagit det lugnt hemma och forsokt att beta av ett par stressfaktorer. Kanns lite battre nu. Nu ar jag riktigt somnig sa dags att saga godnatt. Imorgon blir en battre dag :)
Sent from my Blackberry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar