tisdag 15 maj 2012

Puh!

Jag. ar. helt. slut.

Efter en oerhort intensiv helg med utgang, gardin och terasshopping, traning, vanligt jobb, lagenhetsjobb och middag med vanner och som nu har foljts av en tvadagars workshop med kunder som jag har varit ansvarig for ar jag nu minst sagt trott! Att vara pa topp hela tiden tar pa krafterna och det fokus som jag har behovt halla de har senaste dagarna har visserligen varit roligt men nu vill jag garna ta det lugnt och andas ett litet tag. Tur da att mamma kommer ikvall och att det bara ar en arbetsdag kvar den har veckan innan det ar dags for ytterligare en langhelg!

Kunderna har precis akt och jag sitter nu kvar i vart fina konferencecenter och njuter av lugnet och tystnaden. Orkar inte ga tillbaka till kontoret for jag kanner mig inte speciellt social utan det passar mig utmarkt att hanga har och svara pa mail och komma ikapp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar