onsdag 30 maj 2012

Traningsvark

Jag tror jag vagar saga att jag har den varsta traningsvarken jag nagonsin har haft! Jag tranade ben i mandags morse och trodde att jag gjorde som vanligt men nagot var helt klart annorlunda for jag kan inte ga nu! Det ar sa illa sa att jag var tvungen att ta alvedon idag for att kunna kora bodycombat och det hjalpte bara namnvart kan jag avsloja. Och steppen pa kvallen var faktiskt mest bara plagsam. Nej det har ar faktiskt for mycket traningsvark till och med for mig! Jag drar mig for att ga pa toaletten for jag kan inte satta mig ner... Hoppas verkligen att det kanns lite battre imorgon!

Ligger i soffan nu och forsoker fa lite jobb gjort. Det gar inte bra alls! Omotiverad kombinerat med stressad beskriver bast min sinnesstamning. Det far bli till att ga upp tidigt imorgon bitti. Da brukar jag vara mer kreativ. Vi hoppas pa det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar