söndag 18 augusti 2013

Fina bilder

Idag har vi haft en skön dag. Imorse hälsade vi på ett par vänner som fick en liten kille för 6 veckor sedan. Oj oj oj vad Theo såg stor ut! Har han någonsin varit sådär liten? Otroligt vad snabbt de växer! Dagen spenderades sedan hemma då det är för varmt för att vara utomhus mitt på dagen och jag lyckades till och med få till ett träningspass. 40 minuter blev det. Skönt! När det blev lite svalare tog vi bilen till en närliggande park där vi låg i skuggan i gräset ett tag tillsammans med en strålande glad Theo, toppen! Och nu, ja nu har jag nattat min lille pojke och när det var gjort upptäckte jag att även min store pojke sover djupt så eftersom jag inte är säker på om han kommer vakna till middag eller inte bestämde jag mig för att passa på att blogga lite medan jag avvaktar och ser vad som händer.

Jag har så mycket fina bilder på Theo så det är ju helt omöjligt att välja bara några men här kommer ett litet bildregn från de senaste veckorna i alla fall:

Familjen på picknick

Glad kille i skuggan

Theo undersöker mitt ansikte. Han drog med händerna över kinderna, tog tag i näsan, sög på hakan. Gullsnutt

Igår hemma hos en vän

Ganska så duktig på att stå vid det här laget

Tillsammans med en kompis i förrgår, Theo är alltså en månad yngre än den andre lille killen

I tuffa kläder utvalda av mormor och mormoster

Tillsammans med min gammelmormor

Fyra generationer

Med mamma, mormor och mormoster

Center of attention, who me?

Morfar fick pröva på Babybjörnen som ju är present från honom och Anna

Första tågresan vilken räddades av att vi lyssnade på Blurred Lines på repeat den sista halvtimmen

Tillsammans med fina Tessan och hennes söta barn, var så roligt att träffa er!

Föräldrarna fick barnvakt under ett par timmar i Stockholm!

Möte med fina Mia med familj som lånade ut sin lägenhet till oss, tack fina!

Inför första flygresan. Nervös mamma, ganska cool bebis


1 kommentar: