måndag 26 augusti 2013

Träning och Colombia

Här sitter jag och äter frukost efter att ha avslutat dagens träningspass. Hade dåligt med inspiration idag så då fick det bli Nike Training Club appen. Började med 15 minuter benträning och sedan ett 30 minuters "Get Lean" pass. Svettigt värre! Nike är bra då det är fullt med färdiga pass. Kräver dock en del utrustning som jag inte har så jag får byta ut övningar lite här och där men det går ju det med!

Känner mig nu piggare än vad jag var då jag vaknade. Vi gick nämligen och la oss alldeles för sent igår då vi fixade med bokning av resa till Colombia vilket ju alltid tar mycket längre tid än vad man tror det ska. Den 16 Oktober bär det av. För att göra det enklare för Theo åker vi först till Madrid, stannar där en natt och flyger sedan direktflyg till Cali. Där stannar vi till den 31 Oktober innan vi åker hem igen. Undrar hur det kommer att gå för Theo med jetlag och långa flygresor... Ja ja det kan ju inte gå värre än riktigt dåligt så det ordnar sig nog :)

Nu säger lille herrn till att han vill ha uppmärksamhet så bäst att jag ägnar mig åt honom. Bjuder på en bild från Sverigevistelsen på Theo och morfar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar