fredag 2 juli 2010

Lunchinlagg

Passar pa att skriva ett litet snabbt inlagg da vi at i turbofart idag sa jag har lite extra tid :)

Det borjar bli riktigt varmt har nu! Hann med en kombinerad promenad och joggtur imorse och det var ganska svettigt. Nu ar det runt 30 grader ute! Jag sitter dock med en langarmad troja pa mig eftersom luftkonditioneringen ar paskruvad pa hogsta effekt, suck, varfor kan de inte forsoka fa till lagom temperatur istallet for iskallt?

Som ni kanske marker haller jag pa och leker med designen pa bloggen. Ar dock inte riktigt nojd an sa den kommer nog fortsatta att andras lite fram och tillbaka under helgen, ni far kolla in sa far ni se ;)

I helgen kommer forresten min andra bror med flickvan hit och halsar pa, de ar i Nice just nu och imorgon formiddag tar de taget till Antibes. Roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar