måndag 5 juli 2010

Veckans traning v.26

Veckans traning har gatt under temat allt eller inget da jag har haft fler vilodagar an vanligt men aven tranat mer an vanligt de dagar som jag har gjort nagonting. Det har aven varit ett stort fokus pa kardio, framst ett resultat av att jag fortfarande forsoker lara mig Step och darfor har forsokt trycka in sa manga step pass som mojligt under veckan med resultatet att gymmet inte har hunnits med. Nu ar jag dock riktigt sugen pa styrketraning igen sa den har veckan blir det nya tag! Men sa har sag det alltsa ut forra veckan:

Mandag: Morgonpromenad 45 minuter, Step 60 minuter, Bodycombat 60 minuter, Mage 15 minuter (PUH! Helt slut efter detta...)
Tisdag: VILA
Onsdag: Bodycombat 60 minuter (lunchen), Step 60 minuter (kvall)
Torsdag: Morgonpromenad 40 minuter, Bodypump 45 minuter, Mage 15 minuter
Fredag: Kombinerad morgonpromenad (20 min) och jogg (15 minuter), LIA (aerobics) 45 minuter, Step 35 minuter
Lordag: VILA
Sondag: VILA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar