torsdag 27 oktober 2011

En lång dag

Idag har jag hunnit med:
- Planera vad jag ska ha på mig de två följande dagarna
- Få färdigt ett par viktiga saker på jobbet och ha fyra stycken en timmars möten
- Träna ett pass bodycombat på lunchen
- Vara med och leda ett pass i bodypump efter jobbet! :)
- Träna ett pass step efter pumpen efter jobbet
- Fixa mig iordning på 10 minuter efter gymmet och slänga mig i bilen för att åka till Cannes
- Ha middag med fyra av mina kunder

Jag har med andra ord varit grymt effektiv. Men det har varit en mycket bra dag både jobbmässigt och träningsmässigt. Att vara med på scenen och leda bodypump var minst sagt en utmaning då jag som jag nämnde i tidigare inlägg har en ganska rejäl träningsvärk idag men om jag får chansen så kan jag ju inte tacka nej såklart ;) Men det går inte att fuska när hela salen tittar på dig så det blir intressant att se hur mycket jag kan röra mig imorgon... Sedan jag kom tillbaka från Sverige har jag hunnit med två och en halv timme styrketräning, två timmar bodycombat, en timme bodypump och en timme step. Inte så illa med tanke på att jag bara har varit här i tre dagar. Ja och så en morgonpromenad såklart! Fast imorgon blir det vila för då är det jobbevent hela dagen.

Och på tal om vila så är det nog vad jag borde ta och göra nu. Viktigt att jag sover för alla här är sjuka så jag gör mitt bästa för att se till så att immunförsvaret är på topp. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar